torsdag 27. juni 2013

På tiden med noen tips om iHerb-favoritter.

For det er det lenge siden jeg har skrevet om.
Klikk på bildet for å komme til linken.

Først litt snop:


Disse er dessverre ikke sukkerfri, men inneholder ikke gluten, melk, gelatin, kunstig smak eller kunstige fargestoffer. Og de er SÅÅÅÅÅÅ gode!


Økologiske peppermyntedrops. Disse inneholder rårørsukker og fruktekstrakt.


Små pakker av raw snop. Bare økologiske ingredienser. Jeg har veska godt fylt med disse og andre barer. Disse er en liten munnfull, nok til å stagge sulten en liten stund.


Flere barer med økologiske ingredienser. Disse inneholder havre. Jeg vet ikke hvor ren havren er.


Clif bars inneholder kun økologiske ingredienser. Disse inneholder også havre, men hos oss går dette greit.


Veldig gode barer, med 1000 mg omega-3 pr bar.Økologiske disse også.


Endelig er tagatose også på iHerb.
Tagatose er søtningsmiddel som finnes naturlig i frukt, grønnsaker og i melkesukker (laktose) Det har en GI på 3.


Mirakelnudler som er nesten helt uten karbohydrater, og helt uten kalorier! De er littegrann spesielle i konsistensen, men absolutt ikke verst. Finnes i flere varianter.


Kokosvann i pulverform! Nok til flere liter. Kokosvann er dyrt å kjøpe i Norge. Billig å kjøpe i bokser og flasker på iHerb, men pga av vekten får du ikke så mange i pakken. Dette pulveret, derimot tilsvarer 11 glass kokosvann.


Yogi te. Mmmmmmm!!!!

Mascara uten masse uhumskheter.


Mineralpudder utrolig mye billigere enn det du må betale i Norge. Datteren min på 15 elsker også iHerb.
:-)



Shampo og balsam med keratin og arganolje. Lukter veldig godt og pleier håret. Ikke testet på dyr, og inneholder naturlige ingredienser. Mange økologiske ingredienser. Datteren min elsker disse.



118 ml arganolje som kan brukes til hår, hud og negler. Gir et glansfullt hår. Det er veldig lite som skal til, så denne flasken varer leeeeeenge!


Kjempesmart pilleboks med stoooore rom som har plass til mye i alle rom.

Flere tips kommer snart :-)







2 kommentarer:

  1. Her var masse som jeg har lagt til ønskelisten. Kom gjerne med mer :)

    SvarSlett

Jeg blir glad for alle kommentarer, både ris og ros :)