fredag 16. januar 2015

Visittkortet mitt :)


Har kjøpt meg domene, men nettsiden er ikke igang enda :)
Telefon er igang neste uke.
Merker at jeg er ganske utålmodig etter å sette igang, men jeg starter nok ikke før etter sommeren. I mellomtiden fortsetter jeg å bake og levere til Rå Smak for å se hva folket ønsker av sunnere, god glutenfri bakst. Dette har jeg ingen fortjeneste på, for de er så snille der og kjøper inn råvarene og lar meg steke i butikken. :)
Foreløpig har jeg noen gode produkter:

Frukt og nøttebrød
Olivers Favoritt
Julekake
Kanelsnurrer
Hamburgerbrød
Paleo frø og nøttebrød
Paleo Hamburgerbrød
Foccacia
Havre of Solsikkebrød
Pizzabunn
Paleo Pizzabunn
Cupcakes
Kaker
Noen slag julekaker

og enda fler kommer til

1 kommentar:

Jeg blir glad for alle kommentarer, både ris og ros :)