søndag 13. februar 2011

Iherb.

Som så mange andre bloggere med interesse for mat som er gunstig for helsen uten at det skal koste det hvite ut av øyet har jeg også funnet fram til  Iherb.
Dette er en nettbutikk som har et stort utvalg i kosttilskudd, naturlige søtningsmidler, glutenfritt mel, kokosoljer og MYYYYYEEE annet som koster en liten brøkdel av hva det koster på helsekosten her.
Et eksempel på prisforskjellen er en pakke med 4 varer :vaniljeekstraktGrønne kosttilskudd til barnkokosolje, og xanthangum.
Ved å bruke kode  ZID422 på første bestilling får du 5 $ i rabatt.

Jeg har regnet ut at det ble ca 140 kroner for dette. Sammenlignet med om jeg skulle kjøpe dette i Norge
kommer det på mye mer:


Totalpris kr kr 606,-


Nå hadde de ikke vaniljeessens eller grønne tilskudd til barn, men jeg søkte på liknende produkter. Dette er uten frakt.
Helt klart lønner det seg, og jeg gleder meg til å få pakken.


Frakten?
Hele 4 $ så lenge pakken veier under 1,3 kg og vareverdien er under 80$.

Og så lenge du holder deg under vareverdi på 200 norske kroner blir det ingen tollavgifter på dette heller.


Gleder meg til pakken kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad for alle kommentarer, både ris og ros :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.