søndag 20. mars 2011

Taco


Taco er noe som spises i de tusen hjem i Norge. Det er ofte en bankers fredagskos.
De fleste ferdigpakker til taco er faktisk uten både melk og gluten.:-) Vi pleier å kjøpe Old El Paso, siden tacoskjellene er uten palmeolje.
Til tacofyllet brukes karbonadedeig, kyllingkjøttdeig, mais, tomat, løk, agurk, jalapeños, guacamole (hjemmelaget) paprika, ja bare fantasien setter grenser.
Det går sikkert an å lage cashewnøttost til dette også. Har funnet noen oppskrifter på det her og her.
Har ikke prøvd det enda, men er nysgjerrig på det.

2 kommentarer:

  1. Nå er jeg litt overrasket - fant innholdsfortegnelsen her: http://oldelpaso.no/sortimentc.aspx?ID=7

    Nesten pussig og se at et produkt bare inneholder 2 ingredienser og at det er uten E-stoffer :) Solsikkeoljen er nok varmet opp for høyt (nå gjetter jeg litt), men for all del - vil man ha taco er dette det aller beste alternativet jeg har sett! :) Selv er jeg mest glad i tortilla. Håper å lære å lage mine egne maistortilla en dag... :)

    SvarSlett
  2. Ganske utrolig, ikke sant?
    Jeg skal også prøve meg på maistortilla en dag :-)

    SvarSlett

Jeg blir glad for alle kommentarer, både ris og ros :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.