lørdag 14. mai 2011

Fragola summerdrink

Vet ikke om det kommer tydelig fram at jeg er glad i jordbær? ;-)
En sommerdrink som passer godt i varmen er en avart av drinken Strawberry Daquiri. Det er supergodt!
Men jeg har ikke alle ingrediensene, bl.a hvit rom som er hovedingrediensen bortsett fra jordbær.
Det jeg HAR er en flaske med Bacardi Razz som er bacardi med bringebærsmak.
Da blir den min egen Fragola summerdrink som skal nytes på terrassen i kveld.

5 cl Bacardi Razz
2 1/2 cl limesaft
2 ts agavesirup
7 friske jordbær
5-6 isbiter

Ingrediensene kjøres i en blender til blandingen er glatt. Serveres i et martiniglass hvis du har det, eller i et annet glass. Pynt med skiver av jordbær, och njuta . :-)
Oppskrift strawberry daiquiri
Bilde kommer. Litt tidlig å begynne med drink før klokken 5, jeg låner dette så lenge ;-) Håper solen ikke forsvinner bak skyene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad for alle kommentarer, både ris og ros :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.