tirsdag 1. november 2011

Julegavetips fra iHerb

Jada, jeg vet at det fortsatt er en god stund igjen til jul, og jeg er vanligvis ikke den som setter i gang altfor tidlig. Men i år tenkte jeg kanskje å begynne i litt tidligere enn jeg pleier. De siste pakkene jeg bestilte for 3 uker siden venter jeg fortsatt på, så skal jeg være garantert å få det før jul, bestiller jeg en av dagene nå.
Fine gaver til søstre (ikke kikk på bloggen min nå, da, søs'es), nieser, venninner og venninners døtre er:
Sheabutter med kakao må jo bare gi luksusfølelse
Chai-te i lekker innpakning. Disse har også flere typer

11- delers sett med hudpleieprodukter. Små beholdere med prøver. Det finnes til forskjellige hudtyper.

Enda et gavesett


Eksklusivt sett med hupleieprodukteer for moden hud

Anti-aldring hudpleiesett med større beholdere. Alle produktene er selvfølgelig uten parabener og er ikke testet på dyr.


Gavesett med 3 fuktighetsgivende såper med 20 % sheasmør.

Duftlys for aromaterapi laget av soyavoks. Økologisk og naturlig. Det finnes flere forskjellige.

Duftlys for hjertechakra: Anahata.

Mineralbad fra Dødehavet. Denne er med lavendel for avspenning, men det finnes også med andre essensielle duftoljer

Lip gloss med mineraler, med naturlige ingredienser, ingen parabener og selvfølgelig ikke testet på dyr.

Dette var noen produkter som fint kan egne seg som gaver eller ekstragaver.
Har du noen gode forslag?

Husk er du ny kunde på iHerb, får du 5 $ i rabatt på første pakken hvis du bruker min kode ZID422 på bestillingen.
:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad for alle kommentarer, både ris og ros :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.