onsdag 13. juli 2011

Lavkarbo, glutenfri og melkefri fiskeburgere


Heldigvis har mange produsenter nå begynt å lage fiskekarbonader uten gluten og noen er også uten melk.

Man kan jo selvfølgelig hakke opp fiskekjøtt selv og lage burger og dermed tilsette mye gode urter og krydder, men som en lettvint løsning er disse glimrende.
Og som jeg har skrevet før: Man trenger ikke hamburgerbrød til burgere.
Her har jeg pakket burgeren inn i 2 isbergsalatblader og fylt med tomater, paprika og sukkererter. Jeg hadde en dæsj med majones på for det er godt til burgere i alle varianter. Det er sikkert godt med mye annet fyll også.

Minstemann (som er det eneste av barna som er hjemme om dagen) er ikke så glad i salat, så han ville ha sin mat på denne måten. Han orket bare den ene burgeren, for som min gode farmor alltid sa: Magen blir mett før øyet :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad for alle kommentarer, både ris og ros :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.